Lemmik Postitused

Toimetaja Valik - 2019

Naine täielikult muudab naha tooni ebaseadusliku ja kahjuliku „Barbie-ravimi” abil

Martina Adams on teinud telesaadete näitamise vooru äärmuslikuks plastilise kirurgia tulemusteks Botched, Maury näitus, ITV Täna hommikul ja viimati Arstid. Varem, kui saksa emakeel televisioonis ilmus, vahetas ta suurima rinnaimplantaatide paari kogu Euroopas. Aga nüüd püüab ta endale nime anda teise keha muutmisega, mis tõstab kulmu. Et muuta oma etnilist päritolu, ütleb endine mudel, et ta on muutnud oma naha tooni, et muuta see tumedamaks melanotan-II süstide abil, mis on ebaseaduslik ravim, mis kujutab ohtu teie maksale ja neerudele.

Samuti võite meeldida: see populaarne salongiravi võib varsti olla ebaseaduslik

Melanotan-II, mida mõnikord nimetatakse ka „Barbie-ravimiks”, on põhjustanud mitmeid surmajuhtumeid ja suuremat ohtu, et võimalikud moolid ja kahjustused muutuvad nahavähiks. Kui kulturistid on populaarsed ja USA-s, Kanadas ja Euroopas keelatud, saab päevituskiirendajat ikka veel võrgus saada. Narkootikumide ostmise viaali kasutajad internetis ja süstivad ravimit päevas mitme nädala jooksul, et muuta naha värvi.

Adams, tuntud ka kui “Matina Big”, ütleb, et ta süstib ennast iga päev ja jälgib istungit solaariumis. "Barbie Drug" võib iseseisvalt põhjustada potentsiaalset pikaajalist kahju ning näitusel olevad arstid näitavad kiiresti, et Adams on oma naha värvi muutmise katsetes kahekordistanud tema tervisele tulenevaid riske.

„See on valk, mis on sünteesitud, et jäljendada teie kehas olevat hormooni, mis stimuleerib teie rakke pigmendi määramiseks. Niisiis, see on tegelikult tõeline päevitus, ta loob tegelikult selle melaniini oma nahka. See on uskumatult ohtlik, see pole ohutu asi, ”ütleb Arstid ekspert dermatoloog Sonia Batra, MD. "Kui te vaatate seda ümberkujundamist, siis see ei ole ainult ebaseadusliku hormooni süstimine, vaid iga päev päikesepaistel lamamistoolis."

IL dermatoloog Donna Stockton, MD, Mokena sõnul muutus Melanotan-II ebaseaduslikuks, kui leiti, et see tumeneb naha moole, mis võib häirida melanoomi avastamist. "Ravim on ebaseaduslik uuringute peatamise tõttu, kui avastati, et Melatoniin-2 põhjustab ebaühtlast pigmentatsiooni ja kasvab moolide arv ja suurus nahal," ütleb ta. Martina Bigi puhul ütleb dr Stockton, et ravimi liigkasutamine võib põhjustada tema tõsiseid kõrvaltoimeid. "Paljude ravimiga seotud riskide hulgas võib süsti kaudu üleannustamine põhjustada lihaste lagunemist ja neerukahjustusi."